Kaedah Pembayaran

Langkah - langkah pembelian yang akan mengajar anda untuk menempah barangan di blog kami.

1. Kirim Butiran anda ke email  yakuza_shah@rocketmail.com @ miea_2409@yahoo.com
dan sila berikan kami butiran-butiran yang kami perlukan seperti nombor telefon anda / nombor telefon bimbit / alamat e-mel. (Maklumat ini sangat penting bagi kami untuk dapat menghubungi anda).

Antara butiran yang kami perlukan yang perlu anda hantar ke email kami seperti
a.  .   Nama
b.  .   Nombor Kad Pengenalan
c.   .  Nombor telefon bimbit / telefon rumah
d.   .  Email anda
e.   .  Kod produk  
     
      2. Email kami pesanan anda atau hubungi / sms 012-7474344 @ 03-77293005 untuk menyemak produk barangan (Harap diberikan nama produk atau nombor siri dan saiz yang diperlukan)

      3. Parcel (s) berat dan kos penghantaran ke destinasi anda akan diberitahu melalui e-mel Short Message (SMS).”Customer Service” kami akan menghubungi anda akan mengenai bayaran penghantaran ke destinasi anda.

      4. Ikuti langkah diatas untuk menjalankan proses pembayaran.
    
      5. POS Laju kos RM5 berlaku untuk Semenanjung Malaysia dan RM12 untuk Sabah & Sarawak.

       6. Customer Service kami akan menghubungi anda mengenai status penghantaran barang dan Butiran Pengiriman.



PEMBAYARAN
Kami menerima pembayaran melalui bank dari:

a. Bank CIMB (14270009027056)
b. Maybank Bank (25950006869390)
                                                         c. Bank Simpanan Nasional (124834784543875)
d. Sila simpan resit pembayaran sebagai bukti pembayaran.
e. Kami tidak dapat menerima pembayaran melalui cek peribadi dan perniagaan.
f. SEMUA PEMBAYARAN harus diajukan dalam masa 3 hari selepas pembelian.
g. Jika pembayaran belum diterima selepas tempoh itu, pesanan anda mungkin akan dijual kepada pembeli lain.
h. Kami akan mengemas kini status pesanan dari "Pending untuk Pengolahan".




PENGIRIMAN
.
1. Parcel (s) berat dan kos penghantaran ke destinasi anda akan diberitahu melalui e-mel atau sms.

2. Customer Service kami akan menghubungi anda akan mengenai bayaran penghantaran ke destinasi anda.

3. kadar penghantaran yang berbeza berdasarkan berat produk dan tujuan.

4. Untuk barang dalam stok, kami akan menghantar barangan anda dalam tempoh 3 hari kerja setelah menerima bayaran anda.

5. Kami akan menghantar semua item anda secepat mungkin.

6. Setelah postingan keluar item anda, kami akan mengemas kini status pesanan dari "Processing ke Delivered".

7. Kami tidak membuat proses penghantaran barangan pada hari cuti.

8. Semua tempahan dihantar dari Malaysia melalui POS LAJU yang disediakan oleh POS MALAYSIA / dan DHL (untuk tujuan Antarabangsa).

10. Anda akan menerima nombor pelacakan.

11. Anda boleh menjejaki pakej anda dengan melawat POS LAJU / Pos Malaysia / DHL Tracking System dan memasukkan nombor pelacakan anda ke tempat yang disediakan.
Atau pilih negara anda, sambungkan ke e mengesan laman web dari negara secara langsung.

12. Jika anda ingin penghantaran gabungan dari 2 atau lebih perintah lain, sila beritahu kami sebelum anda menempatkan urutan pertama (Anda juga mungkin akan melihat kita dengan menambah teks komen sementara menyemak tempahan anda).
Selepas anda telah menempatkan urutan pertama, anda akan memiliki 3 hari untuk menggabungkan semua item yang lain.

13. Apabila anda sedia untuk checkout, sila membayar semua item dalam satu kali pembayaran gabungan dan mohon JANGAN membayar item anda ke dalam pembayaran berasingan.

Untuk Pembeli Antarabangsa.

1. Anda mungkin akan dikenakan bea masuk, PPN, cukai dan / atau kos kastam yang dapat diterapkan oleh pemerintah daerah anda ketika anda menerima pakej anda.

2. Anda bertanggungjawab untuk membayar kos tambahan untuk cukai.

3. Pembayaran cukai adalah berbeza-beza mengikut negara dan oleh apa yang diperintahkan, sehingga kita tidak dapat menyediakan anggaran kos.

4. Sila hubungi pejabat pos tempatan atau pejabat  cukai untuk mengetahui tentang kos penghantaran ini.


Pemulangan Barangan/Produk
1. Hanya produk cacat sahaja yang boleh untuk ditukar dan hanya dalam masa 3 hari dari penghantaran.

2. Sila email kami dan kembali kepada kami dengan ASLI kami TAG, tidak rosak dan pemulangan dalam masa 3 hari dalam KONDISI SAMA seperti yang dihantar kepada anda.

3. Setelah kami telah disahkan bahawa produk tersebut cacat, kami akan mengantikan / merchandise yang sama dan tepat untuk anda, mengembalikan kembali jumlah bayaran ke akaun anda dengan segera.

4. Pembeli diwajibkan untuk menanggung kos penghantaran barang kembali.

5. Pesanan yang dikembalikan kepada kami kerana alamat tidak dituntut, penuh atau tidak benar yang diberikan tidak akan dikembalikan kepada pelanggan.





DMM Online Distro
post by : Mizz Miea