Jumaat, 27 Ogos 2010

Tesmoni Pelanggan

Dalam bahagian ini, kami telah menemu ramah beberapa pelanggan kami dari segi sistem pembayaran, kualiti produk kami dan lain-lain. Dalam temuramah ini, para pelanggan-pelanggan kami bukan sahaja dari remaja-remaja malah selebriti Malaysia seperti Estranged yang terkenal dengan lagu mereka "Itu Kamu" dan telah memenangi Anugerah Juara Lagu dan Noh dari band Indie iaitu Hujan juga turut meminati produk kami dan inilah pendapat dari mereka tentang produk yang kami jual ini secara "Online" di dmm-online-distro.tk/.

Estranged

Azwin Andy pemain drum untuk Estranged berpendapat mengenai Voltra Madness Clothing : 
"Saya meminati muzik dan begitu juga kepada Voltra. Kami mempunyai minat yang sama dan jenama ini memberi keselesan kepada saya sewaktu mengadakan konsert atau memakainya pada bila masa sahaja"


Rich Vocal untuk Estranged berpendapat mengenai Voltra Madness Clothing : 

"Saya meminati rekabentuk jenama (Voltra) ini dan ianya amat selesa dipakai ketika saya membuat konsert, pakaian ini sesuai kepada personaliti yang bertenaga".



Ozom dari band Rocket Rockers : "Saya menyukai jenama Voltra ini, ia adalah selesa di pakai selain dari lukisan grafik pada gambarnya memberikan insipirasi kepada saya untuk terus berkarya di persada muzik ini".



Cemetry Dance Club adalah band rock dari Indonesia yang turut mengunakkan jenama Crooz Clothing sebagai jenama mereka setiap kali mereka mengadakan konsert.




DJ Nas-T : " Crooz is about story of my life and my carries as a musician (DJ) and actor....i like Crooz design with his deep art in Clotning Industries. I always wear this Clothing whenever i go as a human with a full of art in music..."




Love Me Butch band rock dari Malaysia : "Jenama Crooz Clothing ini merupakan jenama yang sangat tepat untuk dilabelkan sebagai salah satu pelengkap kepada sesorang yang meminati muzik."





Noh Hujan : "Jenama Badger telah menjadi salah satu dari jenama pakaian kegemaran saya kerana ianya sangat selesa dan kasual apabila memakainya sewaktu saya mengadakan konsert atau melakukan apa-apa saja yang saya suka" .





Yuna : Jenama Anti-Beauty memberikan sedikit sebanyak inspirasi kepada saya untuk terus berkarya dengan fesyen dan reka bentuk jenama ini yang menampilkan cara pemakaian yang elegan dan kasual dan selesa dipakai kemana sahaja.


Semua pendapat pelanggan akan dipaparkan di blog ini. Tesmoni pelanggan yang lain akan di paparkan pada masa akan datang di blog ini.

DMM Online Distro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan